Prezzu di fabbrica FFP3 Maschera faciale dispunibile (YG-HP-02))

Descrizzione corta:

E maschere di a categuria FFP3 si riferiscenu à e maschere chì rispondenu à a norma europea (CEN1149: 2001). E norme europee per e maschere protettive sò divise in trè livelli: FFP1, FFP2 è FFP3. À u cuntrariu di a norma americana, a so velocità di rilevazione hè di 95 L/min è usa oliu DOP per a generazione di polvere.


Dettagli di u produttu

Etichette di u produttu

Diversi tipi di maschere FFP3 utilizanu diversi materiali filtranti. L'effettu di filtrazione ùn hè micca solu ligatu à a dimensione di e particelle di e particelle, ma hè ancu affettatu da se e particelle cuntenenu oliu. E maschere FFP3 sò tipicamente classificate secondu l'efficienza di filtrazione è classificate secondu a so idoneità per filtrà e particelle oleose. E particelle non oleose includenu polvere, nebbia à base d'acqua, nebbia di pittura, fumu senza oliu (cum'è u fumu di saldatura) è microrganismi. Ancu s'è i materiali filtranti "particelle non oleose" sò più cumuni, ùn sò micca adatti per a gestione di particelle oleose, cum'è nebbia d'oliu, fumi d'oliu, fumu d'asfaltu è fumu di fornu à coke. I materiali filtranti adatti per e particelle oleose ponu ancu filtrà efficacemente e particelle non oleose.

Usu di a maschera faciale FFP3:

1. Scopu: E maschere FFP3 sò cuncepite per impedisce o riduce a polvere in l'aria da entre in e vie respiratorie, pruteggendu cusì a sicurezza di a vita individuale.

2. Materiale: E maschere antiparticule sò generalmente cumposte da dui strati di tessuti non tessuti interni è esterni è un stratu mediu di tela filtrante (tela fusa).

3. Principiu di filtrazione: A filtrazione di a polvera fina si basa principalmente nantu à u pannu filtrante in u mezu. U pannu fusu hà proprietà elettrostatiche è pò assorbe particelle estremamente chjuche. Siccomu a polvera fina aderisce à l'elementu filtrante, è l'elementu filtrante ùn pò esse lavatu per via di l'elettricità statica, u respiratore antiparticulate cù filtru autoadescante hà bisognu di rimpiazzà regularmente l'elementu filtrante.

4. Nota: I requisiti internaziunali per l'usu di maschere antiparticule sò assai severi. Sò u più altu livellu di equipaggiamentu di prutezzione individuale, superiore à i cuffie auriculari è à l'occhiali di prutezzione. I testi è e certificazioni autorevoli includenu a certificazione CE europea è a certificazione NIOSH americana. I standard cinesi sò simili à i standard NIOSH americani.

5. Oggetti di prutezzione: L'oggetti di prutezzione sò divisi in duie categurie: KP è KN. E maschere di tipu KP ponu prutege contr'à e particelle oleose è micca oleose, mentre chì e maschere di tipu KN ponu prutege solu contr'à e particelle micca oleose.

6. Livellu di prutezzione: In Cina, i livelli di prutezzione sò divisi in KP100, KP95, KP90 è KN100, KN95, KN90.

组 1

Accettate OEM/ODM persunalizatu!

Benvenuti à cuntattà ci!

FFP3
FFP3
FFP3

  • Precedente:
  • Dopu:

  • Lasciate u vostru missaghju:

    Scrivite u vostru missaghju quì è mandateci lu

    Lasciate u vostru missaghju: